Selasa, 11 Disember 2012

Family holiday yea!!

Akhirnye dapat jugak Saya cuti Dari kerja yang memenatkan mental Dan fizikal ku Huhu

Cuti itu Saya manfaatkan untuk bersama keluarga tercinta..

Akak Saya baru Saya habis pantang so kami pon decide nak pergi rumah dia di putrajaya untuk

Melawat dia plus jalan-jalan skali ke Sunway lagoon Huhu yea dah la 1st time nak pergi sana

Excited sangat2.. Plus sempat lihat pembukaanshout award!!! Yaaaaaa...... Hehe





Makan-Makan dulu sebelum meneruskan perjalanan hehe






















Bila berjalan- jalan Memang guna banyak duit and sangat merisaukan bila balik Dari jalan-jalan duit makin sikit.. Haha
Alhamdulillah semua itu sekarang dah tak menjadi masalah buat Saya..

Apa yang penting my family And me happy... Lepas ini kami Akan ke Sabah pula... Enjoy lagi!!! Yea......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...