Khamis, 24 Januari 2013

Pssttt....

Salam semua :)..

Rasanya Memang Dan lama kan Saya tak update blog ni..

Bukan apa busy menyusun jadual kerja and jadual bisnes.. Tapi ape pun yang terbaru ni Saya dah

Menghadiri 2 majlis yang telah dianjurkan Oleh syarikat Dan juga Oleh group Saya iaitu G.L.A.M

GREEN LEADER ACADEMY MALAYSIA..

Bukan semua orang Ada background pasal bisnes kan?? Disebabkan itulah my GROUP G.L.A.M

Adakan seminar ni khas untuk orang-orang yang baru nak belajar berbisnes macam Saya la..

Memang tak rugi Saya pergi seminar itu.

Let's check it out :)







Team Johor with CDM NURFAZIHA.







Bila buat bisnes ini Memang kita tak Akan keseorangan.. Alhamdulillah Dari start Saya mulakan bisnes ini kak fazi dan kak Zu Slalu membantu Saya almaklumlah Saya Memang tiada pengalaman dalam berbisnes..









Macam mana mereka membimbing Saya sehingga sekarang macam itu juga lah Saya Akan buat kepada rakan kongsi yang lain. Macam kak fazi cakap kalau kita nak yang terbaik untuk kita so kita Kena lah buat yang terbaik untuk orang lain. :)

adios :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...