Khamis, 18 April 2013

sabah #2

as salam you all :)
thanks sebab masih setia membaca entry yang tak seberapa dari saya ini hehe
yela saya tau yang saya cerita ini pun mengenai sabah saje so tak ade lah excited sangat.. hurmm
mesti ada yang fikir

"ala sabah je kot tapi cerita bagai nak gempak huh"

tapi bagi saya walaupun cuma sabah tapi tak semua orang pernah pergi betul tak??
terutama orang-orang yang macam saya ini kan kan kan??? heeeee

ok tak apa lupakan je dulu orang-orang yang negative macam itu sebab saya tulis entry ini pun untuk orang yang baru pertama kali nak pergi ke sabah :)

its so beautiful up there hehe

ok ok sambung cerita ye sorry tiba-tiba terkhayal pula bila tengok awan biru tu... :)

masuk hari kedua kami disabah abang ipar saya cadangkan untuk kitorang ke pasar filipino sebab dia tahu mak mertua dia memang suka sangat dengan gelang,rantai (emm kureng sikit kot) and brooch yang diperbuat daripada mutiara.
lagipun semua orang taukan sabah memang sangat sinonim dengan mutiara.

ok semua jom saya bawak korang pergi tengok apa yang ada di pasar filipino tu.. check it out :)



mak dan akak saya tawar menawar di pasar yang memang dah murah haha sabo je la
























my sister yang kuat berangan haha









Ok korang selebihnya tunggu part 3 ye tc daa salam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...