Selasa, 5 November 2013

testimoni diri sendiri

as salam hye kawan-kawan hari ini saya nak share sikitlah mengenai produk yang saya pakai and saya rasa bagus sekali.

tinggi saya dalam 168 ke 170 cm and berat saya dalam 59 kg huhu (sory tiba-tiba cerita mengenai berat and tinggi pulak hehe) bukan apa ini semua berkaitan so saya kenalah bercerita jugak kan/ hehe

kalau nak diikutkan dengan berat dan tinggi macam tu korang mesti dapat agakkan yang saya ini adalah seorang yang sedikit bongkok.. :) betul tak ? and yup that`s right saya memang bongkok sikit.

but it`s does`nt matter sebab bongkok je pun bukan akan mendatangkan penyakit pon hoho so negative kan?

cuma yang mendatangkan penyakit adalah pinggang saya sebab setiap kali nak jadi bulan mengambang hehe (korang mensti faham kan? dah macam nak jadi wolf la pulak haha) saya akan sakit pinggang yang amat sangat sampaikan nak buat kerja pon akan mendatangkan masalah.


saya tahu bukan saya saja yang akan mengalami sakit macam itu semua perempuan pun ada yang mengalami sakit yang sama macam saya ditambah dengan senggugut memang sangat tak selesa.

bukan itu sahaja malah bila dah kena senggugut selera saya akan berkurangan sebab nak tahan sakit. adoi makin lapas la perut saya jadinya hurmm..

selama 12 tahun keadaan ini berlarutan sebab saya tak tahu macamana nak kurangkan sakit melainkan letak minyak dan makan ubat yang mana saya memang tak suka nak makan ubat terlalu kerap sebab saya tau akibatnya untuk jangka masa panjang. i love my kidney!! eh eh tak pasal-pasal je kan haha.

sampai lah 1 hari my friend merangkap adik ipar akak saya kenalkan kan saya dengan korset premium beautiful. dia beritahu yang korset ini bagus sebab ada F.I.R (far infrared) dan boleh membantu mengurangkan sakit pinggang and senggugut.





at first saya memang tak percaya sebab yela mana ada korset yang boleh buat itu semua? pada pandangan saya semua korsert adalah untuk kecantikan tak ada pun untuk kesihatan. betul tak??

walaupun saya tak percaya tapi dia berjaya menyakinkan saya untuk mencuba apatah lagi dia adalah kawan saya so pada saya tak salah untuk mencuba kalau tak ok comfirm saya akan pulangkan balik pada dia betul tak?? haha bijakkan saya??

alhamdulillah baru sebulan saya pakai memang terus nampak hasil. yang pertama mengenai bongkok saya, lepas pakai terus posisi badan jadi tegak dan bongkok tadi hilang memang sangat menakjubkan.

walaupun dalam keadaan saya duduk tetapi ia tetap menjaga bentuk badan saya plus ia tidak mendatangkan rasa sakit berlainn dengan korset yang pernah saya cuba dulu jenama tuutttt..hehe

ke dua pula sakit pinggang yang saya alami dah hilang.kalau dulu setiap awal bulan saya mesti akan prepare ubat dan minyak sebab akan sakit pinggang maksudnya saya akan datang bulan.

tapi bulan pertama saya pakai korset premium beautiful saya sendiri terkejut tiba-tiba saja dah datang bulan tanpa amaran pun macam sebelum ini. Alhamdulillah buat pertama kali saya dapat buat kerja dengan senang hati walaupun tengah datang bulan masa itu.

rasa senggugut pun berkurangan berbanding masa sebelum memakai korset premium beautiful. saya rasa sangat bersyukur walaupun pada mulanya saya tak percaya tapi bila dah pakai memang betul berkesan sampaikan kawan saya tegur "lain kali jangan mudah judge apa-apa sebelum mencubanya sendiri"

pap!! ha kan dah terkena haha tapi walau apapun saya sangat bertuah diperkenalkan dengan set premium beautiful ini.

malah apa yang paling menggembirakan bila orang puji saya makin ada shapping. al maklumla orang kurus mane nak ade shapping. kan kan?

ada juga yang cakap cara jalan saya makin dah lain sebab nampak lagi berkeyakinan dan cantik. yea!!. niat di hati pakai korset premium beautiful sebab nak hilangkan rasa sakit pinggang tapi tak sangka pula kena puji huhu terbaik la korset premium beautiful ni. :)

oh ya tujuan saya menulis entry bukan sebabnak melariskan jualan saya tapi saya cuma nak berkongsi pengalaman saya sendiri memakai korset premium beautiful ini.

saya jual korset ini pula selepas ramai yang bertanya kepada saya ape rahsia saya dah tak sakit pinggang sebab mereka yang di sekeliling saya tahu saya macamana apabila sakit pinggang sebab nak period.

bagi saya benda yang baik buat apa nak simpan sorang-sorang betul tak?? tak kan lah kita nak jadi orang yang selfish pula.. terpulang pada setiap individu untuk menilai.

kalau ada yang nak mencuba boleh email saya atau call ye sebab saya available 24 hour. eh silap 18 hour yang selebihnya itu tok saya tidur hehehe..

ok la babai. semoga terhibur :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...