Ahad, 10 Februari 2013

SM & SSM AWARD..

Macam tak percaya baru 4 bulan saya join business ini dah dapat naik pentas untuk terima award. Agaknya dulu kalau saya tak buat business ini mesti saya tak dapat merasa untuk bergrooming dan naik pentas kan?? Hihi macam dalam mimpi pula.




Dalam waktu yang singkat dengan bimbingan mentor saya nurfaziha dan zuraida alhamdulillah saya dapat naik pangkat dan naik pentas untuk anugerah ini. Thanks alot to them for their guidence. I'm proud to be under their lead.




Mula-mula saya ingat majlis ini cuma majlis yang simple sahaja. No need make up,no need theme for clothing,no need flower like graduation and no GLAM.

But it was wrong idea and its totaly different!! Haha but i'm glad that kak zuraida always stay by my side.

Kak zuraida lah yang selalu membantu saya terutama dalam majlis-majlis seperti ini. Almaklumlah new beginner hehe everything that i gone through is very different from my lifestyle.
And thanks to kak zuraida for this opportunity :)




Dulu saya ingatkan kalau nak cantik-cantik kena tunggu majlis kahwin saja sebab masa itu la kita nak grooming diri untuk event kita sendiri. Sebab kalau kita grooming cuma untuk pergi kerja comfirm orang akan fikir "tak betul ke apa budak ini" kan?? Haha

Tapi saya tak sangka sangat bila buat business ini tak payah tunggu sampai majlis kahwin pun dah boleh grooming diri sendiri guna makeup artis lagi :) rasa bersyukur sangat sebab dapat buat benda baru untuk diri sendiri..

tadaaa!!!!


Sometime bila kita dah penat bekerja keras untuk family kita kenalah juga bagi reward pada diri sendiri supaya diri kita sendiri rasa dihargai tapi mustahil untuk buat begitu kalau income kita pon cukup-cukup makan untuk family betul tak??

But everyone have their own opinion,i just state my opinion no offends ok :) hehe

Apa yang saya paling suka bila buat business ini ialah saya dapat upgrade finantial,attitude and penampilan siapa yang tak suka betul tak?? Even orang lelaki pun makin suka tengok kita.. :)

The rest of it just heaven ;) enjoy the picture and feel THE GLAMarous ok..




This is before make over


ni pulak after make over... haha terover la pulak kan kan kan!!



hasilnya

more picture


saya , kak fazi and kak fify



kak zu and the team



with our makup artis farah adnan


As you can see i start this business 4 month ago thats mean i already know my mentor kak nurfaziha and kak zuraida for 4 month only but as u can see in this pic they never left me and always support me. My cloth maybe different but the people is still the same

U know what i mean right?? Chose the right leader and a right group that can help you and GUIDE you like they are..

pic dengan hanis tak ada sebab dalam camera kak zu..huhu





sebahagian dari group hanis



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...