Selasa, 12 Mac 2013

paris london free trip..


apa rasa bila kita dapat free trip kan?? oversea?? or insea?? hahaha

semua itu tanpa usaha memanglah angan-angan..

walaupun saya tak berpeluang untuk pergi tapi saya bersyukur sebab di kenal kan dengan

mentor yang selalu membantu saya sejak saya kenal dengan bisnes ini aminnnnn :))))

even saya tak dapat nak hantar diorang dekat airport KLIA hari ini tapi 

tak bermakna saya tak dapat nak berkongsi kegembiraan dengan mereka

yang layak pergi terutama kak fazi and kak zurai..

plus saya tumpang happy sangat sebab kak zurai dapat honeymoon dengan husband 

dia free of charge !!! kalau korang tak terasa ke nak buat macam itu??? huhu saya 

memang terus terang

yang saya sangat teringin.. siapa yang tak nak melancong free kan kan kan?? heeee

even baru 28 tahun tapi income mengalahkan cikgu yang dah kerja berpuluh tahun

terbakar bila dengar hahaha

tapi bila fikir balik betul juga sampai bila kita nak tunggu sesuatu terjadi dalam hidup kita 

baru nak menyesal.. 

dalam majalah nona 2013 hanis haizi ada cakap

 "Live your dream, nobody gonna make it happen unless you take charge of it"
- Hanis Haizi -

and 

"Life is so short, just go for it when you found the opportunity in front of you.. Tak ada rugi pun, just try your best." 

enjoy the picture and share the happiness :))



kak fazi and hubby ( honeymoon lagi.. O.M.G FOC pulak)


this one pula kak zurai and husband...yea!!




mosque in london


my great great great leader with their husband.. so jealous ma.....



di royal albert hall ... kak zurai nak buat concert katanye haha can`t wait.. :)




my dearest leader as always look stunning kak hanis haizi,kak nurfaziha dan kak zuraida


a part of green leader group.. the rest at malaysia lor.. hihi




me too love london eye..






London Bridge bebeh..

P/S : credit picture to kak faziha and kak zuraida

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...